Simboluri principale - Snagov
Guvernul Romaniei - vechi

Titlul proiectului 
Dezvoltarea și promovarea ofertei turistice din zona Snagov prin diversificarea și actualizarea ofertelor agenției de turism locale SNAGOV Tur SRL (www.snagov.ro) și pregătirea pentru noi investiții

Beneficiar: Snagov Tur S.R.L
Sursa de finantare: Phare Programul de Coeziune Economica si Sociala, Linia de buget: Phare / RO/ 2005/17-553.04.01

Cod Perseus
: RO 2005/017-553.04.01.03.02.53

Grupuri tinta
A] managementul SNAGOV TUR SRL
B] tertii / stakeholderi – potential implicabili in dezvoltarea zonei Snagov 
C] Principalele categoriile de CLIENTI (ai ofertelor turistice – zona Snagov) cunoscute pana in prezent (inainte de realizarea studiului de marketing), sunt:
1)  turisti straini (grupuri)
2)  turisti straini (individuali)
3)  segmentul corporate
turisti romani (individuali)

Beneficiari finali
A] managementul SNAGOV TUR SRL – pentru a putea lua decizii referitoare la investitiile de realizat si asigurarea resurselor necesare
B] tertii / stakeholderi – potential implicabili in dezvoltarea zonei Snagov (ex: banci, parteneri locali, regionali si internationali) – care au nevoie de informatii/studii profesioniste, independente si de calitate – pentru a evalua si lua decizii (asociere, co-finantare, parteneriate, etc)
C] Principalele categoriile de CLIENTI (ai ofertelor turistice – zona Snagov) cunoscute pana in prezent (inainte de realizarea studiului de marketing), sunt:
1)  turisti straini (grupuri) – care in prezent par sa evite zona datorita lipsei de infrastructura si atractii
2)  turisti straini (individuali) – inca foarte putini, dar care rezulta ca fac eforturi deosebite sa ajunga in zona (in conditiile lipsei unor oferte stabile, prin retelele de agentii de turism internationale
3)  segmentul corporate (pentru team-building-uri, seminarii, evenimente, etc)
turisti romani (individuali) – care in anii 1977-1981 ajungeau si la 7-11.000 persoane intr-o zi de duminica (fata de sub 2.000, in prezent)

Rezultate estimate
1)  redefinirea mixului de marketing pentru serviciile oferite si propunerea (conceperea) de 3 noi servicii (specifice unei agentii tur operatoare)
2)  consultanta/design pentru dezvoltarea platformei internet (sa devina interactiva) pentru rezervari/plati si/sau pentru interactiunea (multimedia) cu turistii (clientii / cerere)
3)  plan de afaceri pentru una din oportunitatile identificate – in vederea luarii unor decizii ulterioare de investitire (si co-finantare FEADR) (investitie minima in urmatorii 5 ani – 250.000 Euro)
instruire / training – in vederea asimilarii recomandarillor facute

Activitati de baza
Realizarea de studii de marketing, conceperea/verificarea unor mixuri de marketing, cresterea exportului (atragerea de turisti straini/UE), recomandarea de solutii de e-business (via internet / www.snagov.ro)   on-line, recomandarea unor modalitati de promovare, verificarea fezabilitatii unor oportunitati (planuri de afaceri), instuire in vederea asimilarii si implementarii viitoare a rezultatelor consultantei (serviciilor profesionale), actiuni de PR aferente intregului proiect

Note:  Datele colectate si procesate au fost astfel reutilizate ulterior:
1) diseminari scrise (copia completa a fost receptionata si de ADR-BI) + suite de prezentari publice in diferite contexte (ADR-BI, Consiliul Judetean Ilfov, locale – Zona Snagov, nationale cu derulate in Bucuresti etc.);
2) 3 proiecte (propuneri) – care nu au fost finalizate (2 de catre beneficiari si 1 din motive de cofinantare apreciata – redusa)
3) discutii si intalniri cu consultanti straini (Huglio – Disneyland Spania / IBM Consulting) despre potentialul – scenariile – alternativele de dezvoltare si finantare a Zonei Snagov;
4) 2 propuneri de proiecte pentru Comuna Snagov (ex: 22 de pontoane la iesirile publice – subventionate 98%)
5) proiectul LIDER-GAL (10 comune din nordul Ilfovului)
6) proiectul de Relansare a turismului in zona de nord a judetului Ilfov (pe 2 ani, de circa 300.000 euro) – castigat dar nesemnat (asumat de Fundatia Snagov, datorita cererilor de bani din partea primariilor locale, ceea ce era atat ilegal + imposibil fara alte ajustari ulterioare ilegale ale costurilor proiectului)
7) proiect POS-MEDIU scris in 2008, 2008, castigat in 2009 si derulat in 2010-2012
8) diferite discutii si incercari de realizare a unor documentatii de strategie a comunelor din Ilfov (in special in Zona Snagov) – dar interesul imobiliar si dorinta primariilor de asigurare a unei lipsei de vizibilitate a resurselor (pt. frunctificari locale imobiliare) a fost mai puternic;
* Datele colectate au avut relevanta (de piata) limitata: 3 ani (60%) si 5 ani (sub 25%)

Notă: Pentru orice detalii suplimentare, îmbunătățiri, contribuții, propuneri – vă invităm să ne contactați la [email protected]

Open chat
Concret: CUM putem - ajuta?