Noutăți-Newsletter (pt. furnizori) 2/2018 (+..)

> Zona turistică Snagov(fosta stațiune de interes național – actuală stațiune turistică de interes local! Și fără nicio strategie curentăare specificul destinațiilor turistice apropiate metropolelor: 
1) persoanele fizice se duc pentru:
    1a) o suita de atracții – activități și mănâncă (la 2-5 stele)
    1b) ceva petreceri private (deci seara – noaptea);
2) persoanele juridice (segmentul business) derulează evenimente la 35 km – pentru că dorește ceva diferit de mediu urban

*** Se omite segmentul Persoanelor Fizice (pt. turism de 1 zi – care ar putea reveni cu mesajul   “Snagov – destinatia ta de weekend!“). Segment care de la 20.000 turiști/zi în 1933 a crescut la capacitatea de 34.000 în 1982 și coborât la sub 200/zi în 2018). Cum (vă) justificați venituri ratate de milioane de euro/sezon? * Merită rolul curent de “dormitor de lux”?

În orice destinație turistică, furnizorii au întâlniri periodice în care stabilesc obiective, nevoi, organizare, set de acțiuni comune (obiective, reguli, identitate, evenimente principale + oferte + pachete comune, > promovare,  parteneriate, poziția în raport cu autoritățile și diferite asociații,  etc.).

* Cât de (..) poți fi, să crezi că e mai bine – singur – în domeniul turismului (mai ales când ești într-o destinație turistică, cu specific sezonier, există mai multe segmente și a crescut și un renume negativ?)

Open chat
Concret: CUM putem - ajuta?