Fundatia Snagov caută colaboratori (angajați şi-sau voluntari) pentru 2023

* Din 2007 ne ocupam de Patrimoniul Natural si Patrimoniul Cultural al Zonei Snagov (+Evenimente cu grupuri cu diferite teme). In perioada 2007-2011 au existat si 3 angajați permanenți (şi dacă se ajungea la proiecte pentru conservare biodiversității Zonei Snagov, ar fi trebuit sa se ajungă si la peste 12 angajați  permanenți, caci Rezervația de la Snagov este de circa 3 ori mai mare decât Parcul Văcărești, care are circa 10 angajați permanenți).

CÂND: Variante de abordat separat sau combinat (cumulativ):
v1) sâmbătă / duminica (min 5 – max 8 ore)
v2) in cursul săptămânii: a) jumătate de norma b) după program 2-3 ore, după 17:00
v4) mix: unele zile (si ținem evidenta orelor lucrate)
Nota: Există prea multe lucruri noi – diferite (unele chiar unice) pe care le facem în prezent, așa că e obligatorie o etapă de învățare – acumulare (deci instruire asistată). Așa ca deși noi am dori şi imediat 2 persoane cu normă întreaga şi experiența, nu putem timp de 2-3 luni să le şi învățam + plătim + să facem faţă activităților recurente şi contractuale (obligatorii). Creșterea nu poate
fi decât graduală…

Nota: Organigrama (normala – finala a) Fundatiei Snagov are 9 posturi iar cea de la Snagov Tur SRL are 6 posturi.
Însă şi în 2023 se va lucra prioritar pe Proiecte şi Evenimente (stabilite din timp). Cu asigurarea unei “permanenţe” (cumulate) de circa 4-6 ore (deci ca nevoie medie – zilnică).

Profile IDEALE (cu contracte muncă şi-sau cntr. voluntariat):
1) PENSIONARI cu (cel puțin una dintre următoarele):
1a) cu experiență legata de lucrul cu copii – tineri – turiști (deci care sa poată ajunge sa lucreze direct cu grupuri)
1b) cu experiență legata de: întreținerea unei locații / vânzări – folosind telefonul si calculatorul
1c) cu cunoștințe si competente legate de una dintre: BIOLOGIE / CULTURA – Patrimoniu Cultural – tradiții – muzee / EVENIMENTE
1d) dispuși sa “facă de toate” (începând prin a ajuta la tot ce fac si eu sau alta persoana cu experiență)
2) TINERI cu (cel puțin una dintre următoarele):
2a) competente legate de: lucru pe calculator: Word / Excel / căutări in Internet / prelucrări imagini si filme
2b) competente legate de turism (..)
2c) capacitate si dorința de a învăța repede si mult
* Nota: Sunt multe lucruri de făcut – permanent (nu este un loc in care – doar – Aștepți, poate vine cineva…)

REMUNERAŢIE: prima lună de probă = salariul de 3500 lei brut (fata de minimul de 3000 lei) / Salariu net=2052 lei (cost angajator=3579 lei).
Gradual, dorim să trecem la un sistem bazat pe BONUSURI (adică mai mulți bani – daca împreună reușim sa avem mai multe rezultate, prin organizare îmbunătățita continuu + curba învățării + inițiative personale si noi ajutoare).
> Pentru ca activitatea poate avea si multe “parți” repetitive (pentru care avem + actualizam proceduri scrise – accesibile mereu si local si cu telefonul
sau listabile)

DURATA: După perioada de Proba (de 30 de zile) > cel puțin până în 31.10.2023
Notă: Cu o bună colaborare (..) ne propunem să accesam 1-3 proiecte pentru extra-sezon (şi deși sa astfel să asiguram salariile între noiembrie – februarie). Scopul este să ajungem (sustenabil) la 3-5 persoane.

* Sunt posibile (şi) colaborări în extreme:
1) [pe proiecte] numai online si pe calculator (si pot si persoane cu dizabilități fizice sa ajute)
2) doar în anumite săptămâni sau Evenimente, cu suite de 5-9 zile întregi (ex: Noaptea Muzeelor / Saptamana Biodiversitatii / Ziua Lacului Snagov / Ziua Racilor / Curățenia de Primavara si cea de Toamna). Context in care se va lucra la mai multe lucruri (nu doar la pregătiri si derularea evenimentului)
3) prin PFA (sub-contractări)
4) internship-uri plătite (dar trebuie sa existe deja un set de competente si stabilim un set de rezultate de atins)

ROLURI (cf. Clasificarea Ocupațiilor 2023):
1.1) [20%] Turism si Evenimente: Ghid Turistic / Manager / Avem circa 25 Activități principale (din total de 55+)
– ateliere diferite si e necesar ca in timp, cel puțin 3-5 sa poată fi derulate si independent (ca titular), ceea ce se poate învăța după 2-5 derulări
1.2) [10%] (agent de) Vânzare (folosind si sistem gen CRM) + platforma Online de Rezervări (+pe SmartPhone)
1.3) [10%] Promovare online (+social media) + Scriere de Conținut + FollowUp + crestere si actualizare Baza de Date
2) [15%] Întreținere Locație (1400mp cu Muzeu, set de acvarii – terarii deci specii care au nevoie de supraveghere). Exista cicluri sezoniere (începere – închidere),
apoi lunare, săptămânale, pt. evenimente, pt. weekend. Toate se pot pregăti din timp (cu proceduri)
3) [15%] Proiecte (implementate) si rezulta un set de (alte) roluri – competente specifice
4) [5%] Cercetare – dezvoltare (per proiecte / teme) legat de Patrimoniul Natural + Cultural + Turism
5) [20%] Manager de Proiect + a face orice nu poate fi delegat – externalizat – odată ce am decis sa ne asumam un Proiect – Eveniment (ex: coordonarea altora – după ce se ajunge la înțelegerea specificului activității)

Concluzie: Este de lucru de la jumătate de norma pana la circa 9 persoane (zi întreaga) in perioadele de vârf (cand de regula atragem colaboratori externi si acest
lucru ne limitează mult capacitatea: ex >> avem cereri pt grupuri de 150-200 pe care si in prezent le refuzam caci nu avem cu cine si cum sa le derulam).

Mai multe detalii: La cerere / la sediul Fundatiei Snagov / office@FundatiaSnagov.ro / Tel: 0722601830

Open chat
Concret: CUM putem - ajuta?