PB002 [RU] Promovarea Zonei Eco-Turistice SNAGOV la Târgurile Naționale de Turism

COD=PB01  | PM=Andreea Zoica | BT=130ore/an | B€=€1800 | Status= Sistat din lipsa de fonduri | Start=04-iun-2011   | DL=10-oct-2011
B] Denumire=
 Reprezentarea Zonei Turistice SNAGOV la cele TTR  anuale (Mar + Oct)

C] OBIECTIVE
C1- promovarea zonei Snagov
C2- promovarea ofertelor locale (puse la dispozitie) 
C3- promovarea programelor si circuitelor turistice in zona Snagov 
* Activitate specifica:
   – agentiei de turism Snagov Tur – specializata in zona Snagov 
   – partenerilor agentiei Snagov Tur -> locatiile si furnizorii de servicii turistice din zona Snagov  

D] CONTEXT=
D1 – promovare si dezvoltare a zonei eco-turistice Snagov 
D2 – “destinatia Snagov – destinatie de weekend”

E] REALIZARI / (Status Report)= Proiect terminat -> Vezi detali editii anterioare la paginile: http://www.fundatiasnagov.ro/ro/index.php?s=587

F] RESURSE=
F1.1 = TIMP -> Competenta – “Voluntari”: este nevoie 
F1.2 = TIMP -> Competenta – “Secretara”: 80h din partea SNAGOV Tur SRL
   – Activitati: comunicatii (telefoane, corespondenta) + listari seturi materiale
F1.3 = TIMP -> Competenta – “Organizator”: 50h: din partea SNAGOV Tur SRL
   – Activitati:
      – comunicare cu toate partile implicate
      – transmitere fax/posta/email a invitatiei la eveniment +materiale aferente acestuia
F2.1 = MATERIALE -> LIPSA (de completat) [Cantitate / UM / PU / Total]:
   – s-au completat/asigurat (fata de situatia initiala): s-au tiparit si distribuit peste 3500 de flyere + circa 600 de seturi de materiale (la stand) – circa 6000 de pagini A4 (color, fata verso)
F2.2 = MATERIALE -> REFOLOSIBILE/EXISTENTE [Cantitate / UM / PU / Total]:
   – doar know-how-ul unor participarii anterioare
F2.3 = MATERIALE -> INCHIRIATE [Cantitate / UM / PU / Total]:
   – stand de 9 mp + amenajare: Romexpo 
F2.4 = MATERIALE -> IMPURUMUTATE (asigurate de SPONSORI) [Cantitate / UM / PU / Total]:
   – notebook + video-data-proiector + instalatie de sonorizare + ecran de proiectie:
     asigurat de COMPASS Training (membru al Fundatiei Snagov) 

G] PROMOVARE / Vizibilitate
G1.1 =Pagina de prezentare din site: http://www.snagov.ro/ro/index.php?s=587 
G2.1 = alte mijloace – prevazute:  comunicat de presa, articole, distributie flyere pe perioada targ, etc.

+++  COMUNICARI asociate:
1) exista oferta / circuite / activitati (deci furnizori – infrastructura functionala)
2) Colectiile de Istorie Locala “Zona Snagov” + “Vlad Basarab Tepes” + “Sporturi Nautice”
3) Geocatching, Olarit, etc

+++  SPONSORIZARI / Contributii / Sprijin:
1) sa contribuie mai multi Parteneri (interesati in promovarea zonei)
2) sa contribuie (macar odata) si Primaria Snagov, Consiliul Judetean Ilfov, etc

+++  SPONSORI:
1) organizatia dvs.? (partener – participant in stand + sponsor financiar)
2) organizatia dvs.? (sponsor financiar)
3) organizatia dvs.? (sponsor media)

+++  Legenda:
PM= Project Manager: adica responsabilul cu derularea proiectului
BT=   buget de ore: numarul de ore estimate ca necesare, pentru a termina cu bine proiectul, in ipoteza in care sunt asigurare resurele umane (cu competentele mentionate) si cele materiale (sau banii cu care acestea vor fi achizitionare)
B€= buget de bani 
Status= Status Report : adica prezentarea succinta a situatie curente de derulare a proiectului in cauza
Start= Data de Start : cea mai probabil (viitoare) data la care ar putea incepe (sau s-a reprogramat) inceperea derularii proiectului
DL= Dead Line: Data la care proiectul trebuie (obligatoriu) sa se termine
TTR= Targul de Turism al Romaniei

Notă: Pentru orice detalii suplimentare, îmbunătățiri, contribuții, propuneri – vă invităm să ne contactați la office@FundatiaSnagov.ro

Open chat
Concret: CUM putem - ajuta?