PC012 [RU] Ziua Zonelor Umede (02.02) + Ziua Apei (21.03) = Eveniment anual școlar
A] COD=PC31 | PM= Andreea Zoica | BT=140ore/an | B€=500-2000€ | Status= Recurent-Anual | Start=15-ian-2011 | DL=03+10+17+24+31-mar-2011
B] Denumire= Ziua Zonelor Umede (2-feb) – Circuit de Constientizare derulat impreuna cu scolile din zona Snagov
C] OBIECTIVE=
C1- Atragerea atentiei asupra importantei zonelor umede si a promovarii ariilor protejate din Zona Snagov APLS si APPS
C2 – (cu/pentru copiii de la scolile din zona): Explicatii si exemplificari: lant trofic, ecosistem, biodiversitate, “asa DA si asa NU”
C3 – organizarea de concursuri si alte activitati memorabile
* Activitate specifica:
– CUSTODELUI APLS si APPS
– Fundatiei Snagov -> Comisia C
D] CONTEXT=
D1 – Aniversarea internationala RAMSAR “Ziua internationala a zonelor umede”
D2 – SNAGOV Tur SRL a initiat din 2007 (si impreuna cu partenerii sai: scoli si reprezentanti ai cercetatorilor/specialistilor) o actiune similara
E] REALIZARI / (Status Report)= Proiect terminat -> Vezi detali editii precedente la paginile: http://www.fundatiasnagov.ro/ro/index.php?s=562
F] RESURSE=
F1.1 = TIMP -> Competenta – “Voluntari”: 3 inscrisi prin Adeziuni (Membri Fundatia Snagov)
– 40h: 3 Custozi: Andreea Zoica, Stefan Dan, Turmac Constantin (si Organizatori)
– 20h: Specialisti/Cercetatori: functie de disponibilitati
– min 16h: fiecare profesor care a lucrat cu elevii sai (5)
– min 16h: per fiecare elev (40) care a citit/discutat cu colegii si profesorii
– min 6h: per fiecare reprezentant al institutiilor participante (6)
F1.2 = TIMP -> Competenta – “Secretara”: 40h: din partea SNAGOV Tur SRL
– Activitati: comunicatii (telefoane, corespondenta)
F1.3 = TIMP -> Competenta – “Organizator”: 24h: din partea SNAGOV Tur SRL
– Activitati:
– comunicare cu toate partile implicate
– cadouri: solicitare / obtinere / receptie / grupare + pregatire/impachetare)
F2.1 = MATERIALE -> LIPSA (de completat) [Cantitate / UM / PU / Total]:
– s-au completat/asigurat (fata de situatia initiala)
a) cadouri pentru 50 de copii (individuale dar si per echipe castigatoare, la 3 concursuri)
b) refreshment pentru 30 de copii si circa 15 de oaspeti / vizitatori / profesori
c) listat si distribuit circa 70 de seturi de materiale (pe diferite teme/subiecte) – circa 70 x 8 = 560 de pagini A4 (din care jumatate color, fata verso)
F2.2 = MATERIALE -> REFOLOSIBILE/EXISTENTE [Cantitate / UM / PU / Total]:
– doar know-how-ul editiei anterioare
F2.3 = MATERIALE -> INCHIRIATE [Cantitate / UM / PU / Total]:
– sala de prezentare: Complex Astoria
F2.4 = MATERIALE -> IMPURUMUTATE (asigurate de SPONSORI) [Cantitate / UM / PU / Total]:
– notebook + video-data-proiector + instalatie de sonorizare + ecran de proiectie:
asigurat de COMPASS Training (membru al Fundatiei Snagov)
G] PROMOVARE / Vizibilitate
G1.1 =Pagina de prezentare din site: http://www.fundatiasnagov.ro/ro/index.php?s=562
G2.1 = alte mijloace – prevazute: peste 70 de seturi de materiale (pe diferite teme/subiecte)
+++ COMUNICARI asociate:
1) Pentru ca 2-feb este (de obicei) in vacanta, se reprogrameaza de comun acord cu cadrele profesorale a scolilor din zona (avand in vedere asigurarea unei participari – cat mai larga)
+++ SPONSORIZARI / Contributii / Sprijin:
a) apreciem in mod deosebit contributiile dvs. la completarea/asigurarea resurselor necesare derularii acestui program:
a1) de timp (voluntariat) + expertiza (in unele cazuri, o puteam chiar plati)
a2) de bani (cu care sa putem cumpara/plati diferite resurse)
a3) de donatii/sponsorizari (locatii, echipamente, materiale consumabile, etc)
b) pentru repetarea acestui proiect
+++ SPONSORI:
1) organizatia dvs.? (partener financiar)
2) organizatia dvs.? (partener media)
3) Snagov Tur SRL (www.snagov.ro) cu parte din organizare/logistica
+++ Legenda:
PM= Project Manager: adica responsabilul cu derularea proiectului
BT= buget de ore : numarul de ore estimate ca necesare, pentru a termina cu bine proiectul, in ipoteza in care sunt asigurare resurele umane (cu competentele mentionate) si cele materiale (sau banii cu care acestea vor fi achizitionare)
Status= Status Report : adica prezentarea succinta a situatie curente de derulare a proiectului in cauza
Start= Data de Start : cea mai probabil (viitoare) data la care ar putea incepe (sau s-a reprogramat) inceperea derularii proiectului
DL= Dead Line : Data la care proiectul trebuie (obligatoriu) sa se termine
Notă: Pentru orice detalii suplimentare, îmbunătățiri, contribuții, propuneri – vă invităm să ne contactați la [email protected]