PD014 Cronologia principalelor momente relevante din Zona Snagov

A] COD=PC0014 | PM= Constantin Turmac
     Bugete:  BTImp=15ani > BTOre=1500ore | BBani=15.000€ (Inv: 60%/ Ope: )
     Start=01.04.2008   | DL=25.12.2020 *** Proiectul implică și voluntariat
[da ] Fișă proiect (prezenta) [nu] Proiect detaliat  [nu] Proiect depus
Finanțare:
 [nu] are / [ ] speranțe / [ ] demersuri
                        [nu] eligiblitate UE / [  ] alte surse / [ ] sposori interesați
Status=În lucru / Realizat parțial prin: 1) Colecțiile Muzeale Snagov (Etnografie / Personalități) 2) Excel cu 150 date notate (de postat recurent și în Calendar)

B] DENUMIRE=  Cronologia principalelor momente relevante din Zona Snagov

C] OBIECTIVE
c1) realizarea primei lucrări dedicate (istoriei) zonei Snagov
c2) realizarea întro formă vizuală (cu rol de multiplicare a potențialului de turism tematic)
c3) implicare – voluntari: a) locali .. b) pe specializări (licențe, masterate etc.)

D] CONTEXT (nevoie/problemă):
d1) Zona Snagov este inima (centrul) fostilor Codrii ai Vlasiei, ultima “oază” cu lac+pădure și biodiversitate (încă auto-sustenabilă). În zilele de azi, doar dacă va fi mai bine cunoscută și înțeleasă ar mai putea fi protejată, înainte de a deveni o țintă imobiliară (pentru că după ultimele defrișări și betonări – ar putea să devină doar o nouă zonă de blocuri).
d2) Peste 78 de personalități naționale (și 12/130 chiar internaționale) au avut legături cu Snagovul
d3) Fundatia Snagov, a realizat “Colecțiile Muzeale Snagov” și 2 ediții: “Zilele Culturale Snagov” și alte evenimente (cu contribuții marginale)
d4) a) ne-eligibilitate finanțare UE pt București-Ilfov (turism, cultură, mediu-biodiversitate) b) autoritatile locale + regionale doresc un Snagov = “dormitoare de lux” cu “circuit închis”

E] PRINCIPALELE ACTIVITĂȚI / Agendă:
1] INFO: căutari (materiale / info relevante) > citire – analiză – notări – verificări > sinteze / (elaborare) sistem de stocare + regăsire a câtorva mii de info relevante (referențiate)
2] copiere (reintroducere în calculator) a unor info (citate) + referențiere + prelucrare materiale vizuale > alocare ca coduri (tag-uri) > … [câteva baze de date]
3] interpretare date și realizare de suite de sinteze (care vor fi reajustate iterativ)
4] (găsirea unor) soluții de prezentare (grafică / multimedia / online etc.)
5] ajutor: a) voluntari  (lucruri simple) b) specialiști  …
6] feedback (de la specialisti – care citesc versiuena 1.0) + o nouă iterație (la noi surse + integrare feedback)
6] tehnoredactare (..) ori similare …
7] cod ISBN (drepturi autor)
8] lansare publică

F] REZULTATE / Livrabile / Beneficii (propuse prin proiect):
f1) un (nou) material (referință) despre Zona Snagov (accesibil și multimedia) cu cod ISBN. Un material care să poată fi actualizat (completat);
f2) un “ceva” care poate fi dat și cadou;

G] REALIZĂRI / (Status Report)= Proiect în lucru -> Vezi prototip (machetă):
g1) Album: Istoria Vizuală a Zonei Snagov
g2) Broșură: Cronologie principalelor momente istorice din Zona Snagov
g3) Postare în CALENDAR

H] RESURSE=
h1) TIMP -> Competența (Constantin Turmac: caută, colecționează, face sinteze, interpretări, corelații, colaje, coordonarea voluntarilor) * S-a lucrat mult, dar s-au găsit multe info noi și necesită refaceri etc.
h2) MATERIALE -> 
* [na] achitiziția (ori copii) ale surselor relevante – nu este inclusă în acest proiect (se asigură de Constantin Turmac)
– [   1.000] pentru tehnoredactare (date organizate în Word, Excel, Picasa, PowerPoint)
– [     500] pentru versiunea digitală cu cod ISBN și distribuită la top 10 biblioteci din România
– [?.???€] pentru tipărirea unui numar de circa 1500 de exemplare, A4, circa 400 file color. Preț de producție=?67lei/buc. Preț de vânzare 100 lei. Alocări:  200 buc – cadouri sponsori, parteneri, specialiști, membri
                  100 buc pentru 2 evenimente relevante (ex: lansare)
                  200 buc – plătite în avans la preț de producție
               1000 vândute la circa 100 lei/buc (subventionat, dar pt. acoperire cheltuieli) > 10.000 lei

I] PROMOVARE / Vizibilitate
i1) Pagina de prezentare din site:  ? (sectiunea Cultură – de alocat)
i2) alte mijloace – prevăzute:
lansare la Gaudeamus / la evenimentele publice din Zona Snagov + promovare ca premii acordate
– prezentare la evenimentele Fundatiei Snagov

J] SPONSORI:
j1) {aici organizatia dvs}: ? (300 Euro – sponsor – pachet promo – cere detalii)
j2) listă de persoane fizice (rubrică cu cei care sponsorizează, separată de cei care plătesc în avans la preț de producție și deci ajută și ei la apariția albumului)

+++  Legendă:
PM= Project Manager: adică responsabilul cu derularea proiectului
BT=   buget de ore : numărul de ore estimate ca necesare, pentru a termina cu bine proiectul, în ipoteza în care sunt asigurare resursele umane (cu competențele menționate) și cele materiale (sau banii cu care acestea vor fi achiziționate)
Status= Status Report : adică prezentarea succintă a situației curente de derulare a proiectului în cauză
Start= Data de Start : cea mai probabil (viitoare) data la care ar putea începe (sau s-a reprogramat) începerea derulării proiectului
DL= Dead Line : Data la care proiectul trebuie (obligatoriu) să se termine
xyz = link-uri ori detalii care necesită (re)actualizare / (re)considerare

### Dacă te interesează acest proiect (chiar în forme modificate) – contactează-ne să găsim o modalitate de colaborare.

2Shares