PC015 BROȘURA detalii – conținut și colaborare cu sponsori

LIVRABILE (ce se doreste a se obtine > Scenariul MAXIMAL)
 
1] ALBUM Versiune DIGITALA (cu cod ISBN) [probabil format PDF color, dar procesata DTP de specialisti]
Aceasta versiune, se va putea transmite si gratuit prin email (sau disponibila de la o adresa vizibila)

2] ALBUM Versiune TIPARITA (400 buc) cu cod ISBN), distribuite astfel:
50 pentru SPONSORI (le vor da pe criterii proprii)
60 pentru cele 10 SCOLI din zona Snagov (scoala + prof. biologie)
20 pentru CERCETATORI + Specialisti (care au contribuit)
20 la cele 17 AUTORITATI care au legatura cu administrarea lacului si padurii din Zona Snagov
20 la VIP-uri (diverse criterii)
60 pentru STOC-ul Fundatiei Snagov (pentru a fi date in 3 ani, la grupurile de copii si elevi care vin sa desfasoare activitati in natura)
170 la RIVERANI / locuitorii / Locatiile publice  din ANPLS – Zona Snagov (daca fac ceva anume – pentru binele ANPLS si/sau a comunitatii)

3] POSTERE Afise A0 – color, (750 buc) cu un fel de tabel cu grupari de poze + nr. + denumiri (separat), distribuite astfel:
10 pentru SPONSORI (le vor da pe criterii proprii)
20 pentru cele 10 SCOLI din zona Snagov (scoala + prof. biologie)
20 pentru CERCETATORI + Specialisti (care au contribuit)
20 la cele 17 AUTORITATI care au legatura cu administrarea lacului si padurii din Zona Snagov
100 pentru a fi puse de 4 ori (intr-un an) in cele 26 de Statii de autobuz din jurul lacului Snagov (in cele 3 comune – 10 sate)
100 pentru a fi puse de 5 ori (intr-un an) in cele 17 locatii publice din jurul lacului Snagov (cu rol de informare – constientizare)
200 2 buc (1 sau 2 per an) pentru Locatiile publice  din ANPLS – Zona Snagov (daca fac ceva anume – pentru binele ANPLS si/sau a comunitatii)
60 pentru cele 30 x 2 ani – grupuri de copii si elevi, care vin pentru actiuni in Zona Snagov (sa le puna la Scoala / Gradinita – in Bucuresti)
120 pentru cele 20 x 2 ani  (cate 3 bucati) – evenimente organizate in Zona Snagov (ex: concursuri sportive la bazele olimpice si nautice / evenimente scolare / sarbatorile comunelor etc)
50 pentru STOC-ul Fundatiei Snagov (pentru a fi date in 3 ani, la grupurile de copii si elevi care vin sa desfasoare activitati in natura)

4] Comunicat – presa: 5 comunicate de presa, platite la momente diferite, pe 2-4 canal diferite, din care cel putin 3 platite bine pentru a ajunge mesajul la peste 50.000 tinte

5] 1 Eveniment video > Se va incerca includerea intr-un comunicat care sa ajunga si la Televiziuni (de regula – corelat cu ALTE evenimente, pozitive)

6] 2 ore/saptPentru Promovare Facebook + cu postari variate legate de Patrimoniul Natural, organizare de concursuri virtuale, etc. (in care sunt mentionati si sponsorii etc.)
 

Notă: Pentru orice detalii suplimentare, îmbunătățiri, contribuții, propuneri – vă invităm să ne contactați la office@FundatiaSnagov.ro

0Shares