PC021 [RU] Colectare deșeuri din PĂDURE
A] COD=PC41 | PM= Andreea Zoica | BT=60 ore/3 luni | B€=250€
Status= Recurent + In lucru | Start= anual | DL= anual
B] Denumire= Colectare deseuri din PADURE * Nr1 (zona Silistea Snagovului/Gruiu)
C] OBIECTIVE=
C1 – Atragerea atentiei asupra importantei pastrarii curateniei – locul in care cresc copii nostri (copilaresc si isi petrec vacante memorabile)
C2 – (cu/pentru copiii de la scolile din zona): Explicatii si exemplificari: lant trofic, ecosistem, biodiversitate, “asa DA si asa NU”
C3 – organizarea unei activitati de colectare a gunoaielor din zona
* Activitate specifica:
– CUSTODELUI APLS si APPS
– locuitorilor din zona in cauza
– Fundatiei Snagov -> Comisia C
D] CONTEXT=
D1 – constientizare elevilor (si adultilor) in vederea nevoii de pastrare a mediului curat
D2 – Lanasarea unui set de actiuni de colectare deseuri din toata zona Snagov
D3 – Ziua Pasarilor si a Arborilor – aniversare internationala
E] REALIZARI / (Status Report)= Proiect in lucru -> Vezi detali complete (editia anterioara) la pagina: http://www.snagov.ro/ro/index.php?s=594
F] RESURSE=
F1.1 = TIMP -> Competenta – “Voluntari”: 3 inscrisi prin Adeziuni (Membri Fundatia Snagov)
– min 20h: 3 Custozi: Andreea Zoica, Stefan Dan, Turmac Constantin (si Organizatori)
– min 8h: Partener media: Banii Nostri (si Organizator)
– min 2h: Specialisti/Cercetatori: functie de disponibilitati
– min 2h: per fiecare elev (15) care a citit/discutat cu colegii si profesorii
– min 4h: per fiecare reprezentant al institutiilor participante (4)
F1.2 = TIMP -> Competenta – “Secretara”: 20h: din partea SNAGOV Tur si Banii Nostri
– Activitati: comunicatii (telefoane, corespondenta)
F1.3 = TIMP -> Competenta – “Organizator”: 24h: din partea SNAGOV Tur SRL
– Activitati:
– comunicare cu toate partile implicate
– cadouri pentru copii: solicitare / obtinere / receptie / grupare + pregatire/impachetare
F2.1 = MATERIALE -> LIPSA (de completat) [Cantitate / UM / PU / Total]:
– s-au completat/asigurat (fata de situatia initiala)
a) cadouri pentru 20 de copii (individuale)
b) refreshment pentru 20 de copii si circa 20 adulti (vizitatori / profesori)
c) se vor tipari si distribui peste 100 de seturi de materiale (pe diferite teme/subiecte) – circa 100 x 8 = 560 de pagini A4 (din care jumatate color, fata verso)
d) ?
F2.2 = MATERIALE -> REFOLOSIBILE/EXISTENTE [Cantitate / UM / PU / Total]:
– doar know-how-ul actiunilor anterioare
F2.3 = MATERIALE -> INCHIRIATE [Cantitate / UM / PU / Total]:
– transport gunoaie – tractor / camion
F2.4 = MATERIALE -> IMPURUMUTATE (asigurate de SPONSORI) [Cantitate / UM / PU / Total]:
– tractor / camion pentru transportat gunoiul
– manusi, saci menajeri
– pachete pentru elevi
– refreshment pentru 30 persoane
– [optional] pomi de plantat
G] PROMOVARE / Vizibilitate
G1.1 =Pagina de prezentare din site: http://www.snagov.ro/ro/index.php?s594
G1.2 =zona din FORUM – pentru discutii aferente proiectului: nu e cazul
G2.1 = alte mijloace – prevazute:
– articole / anunturi in Banii Nostri, Ziua, etc.;
– [optional] minim 200 flyere pentru distribuit in zona (pe teme legate de mediu);
+++ COMUNICARI asociate:
1) cu Primaria Gruiu
2) cu Scoala Silistea Snagovului
3) cu alte institutii responsabile
+++ SPONSORIZARI / Contributii / Sprijin:
a) apreciem in mod deosebit contributiile dvs. la completarea/asigurarea resurselor necesare derularii acestui program:
a1) de timp (voluntariat) + expertiza (in unele cazuri, o puteam chiar plati)
a2) de bani (cu care sa putem cumpara/plati diferite resurse)
a3) de donatii/sponsorizari (locatii, echipamente, materiale consumabile, etc)
b) pentru repetarea acestui proiect
SPONSORI:
1) {aici organizatia dvs}: ? (partener cu voluntari)
2) {aici organizatia dvs}: ? (partener cu voluntari + financiar pt. consumabile)
3) {aici organizatia dvs}: ? (partener media + voluntari)
4) Snagov Tur SRL (www.snagov.ro): orgnaizare + sprijin logistic
+++ Legenda:
PM= Project Manager: adica responsabilul cu derularea proiectului
BT= buget de ore : numarul de ore estimate ca necesare, pentru a termina cu bine proiectul, in ipoteza in care sunt asigurare resurele umane (cu competentele mentionate) si cele materiale (sau banii cu care acestea vor fi achizitionare)
Status= Status Report : adica prezentarea succinta a situatie curente de derulare a proiectului in cauza
Start= Data de Start : cea mai probabil (viitoare) data la care ar putea incepe (sau s-a reprogramat) inceperea derularii proiectului
DL= Dead Line : Data la care proiectul trebuie (obligatoriu) sa se termine
Notă: Pentru orice detalii suplimentare, îmbunătățiri, contribuții, propuneri – vă invităm să ne contactați la [email protected]